8 lipca 2014

W tiulu.

Hej!
Po dwóch LO'sowych przerywnikach wracamy do klimatów ślubnych. ;)


Murek ze Studia 75 (Rozalia w ogrodzie 03) połączyłam tym razem z delikatnym kwiatowym papierem Magicznej Kartki (Wiosenna Łąka 007). Do tego ramka Crafty Moly, kwiaty 13arts i pręciki Rapakivi. Dla dodania pracy lekkości i zwiewności ramkę otoczyłam tiulem. ;)






Serdzuszka na pudełku pochodzą z zestawu koników Baby Love produkcji Magicznej Kartki.







Podsumowując: powstał niezły grubasek. :D

Wyzwania:


Miłęgo dnia Wam życzę! ;)


15 komentarzy:

  1. Wspaniały, bardzo elegancki komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham ten komplecik, jest mega elegancki i cudowny, materiał spod tekturek mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! nic dodać, nic ująć. Idealnie wyważona kompozycja i kolory :) Baaardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny zestaw:) piękne zestawienie kolorów i śliczna kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna karteczka, delikatna z piękną kolorystyką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny zestaw , a pudełeczko prawdziwy rarytas...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle piękny komplet! :) Tiul dał świetny efekt delikatności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplecik ślubny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie uchwycony klimat ślubny!

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny komplet :) bardzo romantyczny, leciutki i delikatny ;) cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna, leciutka karteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tiulem wygląda baaardzo przestrzennie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie to połączyłaś. Murek jest bardzo fajnym tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny, subtelny, romantyczny, wspaniały komplet! :) wszystko idealnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny, romantyczny komplet :)
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapcafe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)