29 lipca 2015

Dla promotora. || For the thesis supervisor.

Hej!
W międzyczasie gdy odpoczywamy w Zakopanem chciałam Wam pokazać kartkę na najnowsze wyzwanie w Diabelskim Młynie. Wszystko, co musicie zrobić to wykonać monochromatyczną pracę, a dzięki temu możecie wygrać pracę od naszego sponsora - Craft Passion.

Hi!
In the meantime when we are spending our holidays in Zakopane, I would like to show you a card for the brand new challenge at Diabelski Młyn. The only one guideline is to make a monochromatic project and by participating you can win a prize for our sponsor - Craft Passion.


Moja kartka została stworzona specjalnie dla naszego promotora w ramach podziękowania za wsparcie podczas pisania naszych prac dyplomowych.

My card was made specially for our thesis supervisor as to express our acknowledgement for his support.









Tekturki z Eko-Deco:

Chipboard from Eko-Deco online store:


Buziaki! :*

Kisses! :*

10 komentarzy:

  1. Rewelacja! Naprawdę świetne to podziękowanie :)
    Miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne podziękowanie :) Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja! super koszula!!! oj zazdraszczam Ci Zakopanego:))) miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  4. O, wyzwanie dla mnie :) A kartka jest świetna! Każdy szczegół dopracowany :)
    PS. Gratulacje, ty już wiesz czego :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, daliście promotorowi Twoją piękną katkę! mi było głupio proponować :D ale fantastyczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka słodka, promotor powinien się ucieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest, urocza ale jednak idealnie dla faceta :) a ten metalowy ćwiek pod kołnierzykiem kojarzy mi się z taką westernową stylówką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale elegancja! podziękowanie pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj zazdroszczę Ci wyjazdu i to bardzo! Tak mi się tęskni za górami w tym roku...
    A co do kartki i pudełka to pomysł rewelacyjny! Oczywiście tak jak wykonanie :) Moja promotorka się nie doczekała karteczki, ale Twój promotor był na bank o niebo lepszy :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)