10 lutego 2016

Right where I want to be.

Hej!
Całkiem nowe wyzwanie kolorystyczne właśnie rozpoczęło się w Diabelskim Młynie. :) A ja tradycyjnie już przygotowałam LO:

Hi!
A brand new colour challenge has just started at Diabelski Młyn's blog. :) And obviously, I made a layout:







Oj

Mogę Wam powiedzieć, że oj, nawycinałam się tych serduszek za wszystkie czasy. Szkoda tylko, że z góry nie wygląda to tak efektownie jak z tej perspektywy.
Uściski! :*

I have to admit that I've never cut as many hearts so far as during creating this layout. It's a shame that it doesn't look so pretty when looking down at this. But at the photo above it looks perfect! 
Hugs! :*

7 komentarzy:

  1. Świetny! Naprawdę extra!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj napracowałaś się z tymi serduszkami, ale efekt jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, świetny efekt z serduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski, uwielbiam Twoje layouty. A serduszka to strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. O ranyści!!! Poszalałaś z tymi serduszkami :) Bardzo fajny efekt dają... No i samo to że jest asymetryczny i poprzeszywany... Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest, ślicznie wyglądają te serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się, czy to gotowe, czy stworzone przez Ciebie. Efekt jest genialny więc warto było :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)