21 sierpnia 2016

Project Life: June 2016 part 1

Hej!
Nareszcie wracam z Project Life! 
To znaczy do Was bo ja wcale nie próżnuję i obecnie nie mam prawie żadnych zaległości ale ze względu na to, że rozkładówki czerwcowe zaczęłam robić już w ramach DT Family Portraits nie mogłam Wam ich wcześniej pokazać.
A więc tak, Project Life od czerwca jest już w nieco zmienionej formie, bo zdecydowałam nie ograniczać się do jednej rozkładówki na miesiąc. ;)

Hi!
It's time to come back with my Project Life!
To be honest, I keep abreast with my spreads, and I couldn't show it earlier as I created it as a part of my contribution in Family Portraits Design Team.
Soooo, this is the first part of my June and my Project Life comes back in slightly different form as I decided not to limit myself with number of spreads per month. ;)















A więc, mam nadzieję że tęskniliście. ;)
Buziaki! :*

Sooo, hope you missed it! :)
Kisses! :*

3 komentarze:

  1. Cudnie, cudnie, cudnie! :) Gratuluję (i zazdroszczę pozytywnie) współpracy z FP ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. obłędna jest ta strona po prostu!! Uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ślicznie! Tak czysto, jasno i spokojnie, kiciuś jest przesłodki!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)