11 października 2016

Craftshow 2016: Make & take ze Studiem Forty

Hej!
Jak wiecie w sobotę w Krakowie miał miejsce świetny event, a mianowicie Craftshow. Tym razem nie byłam tylko jedną z odwiedzających, ale prowadziłam make & take dla Studia Forty Designs. ;)
Byłam zestresowana, że nikt nie przyjdzie ale jednak niepotrzebnie zaprzątałam sobie tym głowę - momentami wręcz brakowało miejsc! Sami zresztą zobaczcie:

Hi!
This Saturday I had a pleasure to visit Kraków and the crafty event that took place this day, namely Craftshow.
This time I wasn't only a visitor, but I was asked to coordinate make & take for Studio Forty Designs. ;)
I have to admitt that I was very stressed that nobody come but as it turned out it wasn't necessary - sometimes we were out of places to sit! Just check out how we were having fun:





(Wybaczcie za komórkową jakość, ale z tego wszystkiego zapomnieliśmy aparatu.)
Przede wszystkim chciałam podziękować Monie za zaufanie, że podołam (chociaż ja miałam co do tego wewnętrzne wątpliwości). 
Oprócz tego dziękuję też kilku świetnym osobom, które miałam okazję spotkać na żywo, w tym Mirę, Karolę, Wiolę, Anię i wiele, wiele innych. ;) Dzięki Wam to był jeden z najlepszych dni tej pochmurnej i deszczowej jesieni!

(I'm sorry for the quality but we forgot to take our DSLR camera.)
But first of all I'd like to thank Mona for her trust that I can handle it (because I had some serious internal doubts).
Apart from that I'd like to thank some fantastic people I had a chance to meet in the real life, including Mira, Karola, Wiola, Ania and a whole lot more. ;) Thanks to you it was one of the best days this cluody and rainy autumn!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)