16 listopada 2016

Notes na rozkładówki. || Project Life notebook.

Hej!
Kolejna środa to oczywiście nowe wyzwanie w Diabielskim Młynie! Tym razem mierzyłyśmy się z cudownymi kolorami Aniiko:

Hi!
Wednesdays are always marked by brand new challenges at Diabielski Młyn's blog! This time we were working with Anniko's color pallete:


Ja przygotowałam notes, w którym będę mogła planować moje PL'owe rozkładówki.

I prepared a notebook where I can plan my PL spreads.





Trochę "zjadło mi" napis "life is beautiful" na różowym tle ale wierzcie mi, że za żywo jest dużo bardziej widoczny.
Buziaki! :*

The phrase "life is beautiful" is not very visible but you have to believe me that in reality it looks very good.
Kisses! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)