10 lutego 2018

Project Life: August 2017 part 2 + trik.

Hej!
Dzisiaj kolejna strona z mojego albumu Project Life, a co!
Tak się składa, że dzięki scrapki.pl i Family Portraits uzupełnianie go idzie mi naprawdę dobrze!
Zobaczcie więc drugą połowę sierpnia:















A teraz czas na mały trik z udziałem stempli.
Jak widzicie trochę postemplowałam i o ile stemple od Studia Forty odbijają się bez zarzutu to z tymi od Heidi Swapp od początku miałam problem bo tusz nie trzymał się dobrze powierzchni stempla i robiły się "krople". Postanowiłam więc jakoś temu zaradzić bo wzory z tego zestawu naprawdę mi się podobają.


Widzicie? Odbitka jest słaba. Nie dość, że nie wyraźna to jeszcze ma nierówne krawędzie. Postanowiłam więc jakoś temu zaradzić bo wzory z tego zestawu naprawdę mi się podobają.


W tym celu zmatowiłam powierzchnię stempla drobnoziarnistym papierem ściernym i viola!



Różnicę chyba widać gołym okiem. Tusz lepiej wchodzi w strukturę stempla przez co odbitka jest mocniejsza i wyraźniejsza. Jeśli macie podobny problem ze stemplami to musicie koniecznie wypróbować ten sposób!

Materiały ze scrapki.pl:


A do odbicia stempli użyłam bloczka z Eko-Deco:


Buziaki! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)