28 stycznia 2013

Scrapowy notatnik - organizer.

Hej! :)
Chociaż sesja się zbliża wielkimi krokami, nie ma to jak spędzić popołudnie tonąc w kartonie i mając upaćkane ręce klejem po łokcie. :D
A oto efekt:


Na początku to miało wyglądać zupełnie inaczej. Idea ewoluowała w trakcie wykonywania . :P
W środku prezentuje się tak:

Wykonałam także pasującą uniwersalną zakładkę w formie taga:


I trochę detali:



Notatnik jest w rozmiarze A6. Idealna wielkość do torebki czy plecaka.


Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ponieważ:
a) mój komputer aktualnie jest w stanie rozkładu absolutnego. Zgon nastąpił 23.01.13;
b) padły baterie w aparacie a nawet jeśli nie, raczej nie miałabym gdzie zgrać tych zdjęć.
Tak więc na razie jestem skazana na pisanie i fotografowanie używając komórki. Albo korzystanie z laptopa taty. No i oczywiście czekam na zmartwychwstanie :D.

5 komentarzy:

  1. Ja wiem, jak wygląda! Ale zdjęć nie widać :< coś chyba się popsuło.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i to się właśnie nazywa niezawodność Androidowych aplikacji. :F Właśnie dopadłam komputer i się biorę za naprawianie tego. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje Twojego bloga i liczę, że będziesz wobec mnie szczera i również zaobserwujesz mojego bloga.
    dziękuje. :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)