23 września 2014

Of on an adventure

Hej!
No i mamy prawdziwą jesień w pierwszy dzień jesieni. 
Poczyniłam scrapa, z piękną jasnobrązową plamą, którą nie za bardzo widać ze względu na warunki pogodowe w jakich dziś fotografowałam LO. Niestety trzeba było ustawić ekspozycję na prawie +2 bo inaczej wyglądało to okropnie. ;/
W każdym bądź razie wygląda to tak, może ją wypatrzycie:


Jeśli zaczynasz oscrapowywać wszystko do okoła to znak, że albo już nie masz zdjęć albo drukarka Ci fiksuje. W moim przypadku jedno i drugie. :D Tak więc przedstawiam Wam mojego kuzna - Dominika. ;)




Uwielbiam kolekcję Kaisercraft "Save the date" za mnogość wzorów i brokatowe oraz foliowane dodatki papiery z których można powycinać masę dodatków. ;)






Wyzwania:

1. Craftowy ogródek - LO z czarno białym zdjęciem
Przeszycie potrakjtowałam z przymrużeniem oka i przeszyła papier na wskroś... zszywaczem. ;)



Wykorzystałam gazę oraz akwarele, oraz posłużyłam się kolorami z palety, chociaż dodałam jeszcze mnóstwo innych kolorów. ;)

Miłego dnia! ;)

15 komentarzy:

  1. ekstra jest! a drukarka.. pamiętam ile ja się z moją namęczyłam, coś strasznego!! Kibicuję jej szybkiego wrócenia do normy haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super! słodki bobas:) piękna praca, będzie śliczna pamiątka:) co do drukarki życzę powodzenia, moja raz na jakiś czas też stawia opór:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warstwowo i kolorowo - super, plamę troszkę widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham kocham kocham całym sercem tego scrapa, jest fenomenalny lekki i delikatny, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, delikatny i uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodkie te niemowlęce pastele! ;) i bardzo fajne zdjęcie wykorzystałaś w tym LO, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny! Bardzo, ale to bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Warstwy,kolory, dodatki, tło... Tworzą fantastyczną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale czadowo wiatraczki wyglądają :D i te warstwy i gaza :D zarąbisty jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pozytywny, super warstwy! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski :D Kolorki po prostu magiczne, warstw mnóstwo, po prostu fajowy jest :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahh, ile warstw, bosko to wygląda! I przefajne te dodatki papierowe! Miło poznać Dominika ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi Nat...love your work so beautiful...i have a question...how do you add the pin it button to your posts? it's wonderful that one can pin your pictures to pinterest, i would love to do this? but i cannot find a gadget or how it is done? please help!!! i'm not so good with the computer or blogger!!
    thanks so much love your creations as always
    hugs
    lizzi

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, warstwowo i super kolorowo. :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bobas jest rozczulający, pięknie go oprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)