29 grudnia 2014

December Daily week 3.

Hej!
Wczoraj miałam okazję gościć na blogu Przyda-Się! jako gościnna projektantka. W ramach inspiracji postanowiłam nadrobić mój grudniownik. Tydzień 3 głownie spędziłam w domu z powodu przeziębienia ale już pojawiła się namiastka Świąt w postaci przedświątecznego sprzątania, ostatnich zakupów oraz choinki. ;)
Połączyłam sporo nieświątecznych papierów ale  i tak udało mi się zachować (a przynajmniej mam taką nadzieję) ten jedyny i niepowtarzalny klimat grudnia. ;) Pomogły mi w tym także genialne karty do journalingu od Scrapberry's. Chlapań też oczywiście nie mogło zabraknąć - według mnie wspaniale dopełniają całość. ;)

Hello!
Yesterday I had an opportunity to be a guest designer on Przyda-Się! blog. I've decided to show some pages from my December Daily Album. I was sick during 3rd week of December but, we started cleaning and decorating house for Christmas. 
If it comes to papers there is a lot of non-Christmas designs but they work really well even saving December memories. Oh, and I love Scrapberry's journaling cards! They are awesome as well as my favourite black splashes! ;)




















Mam nadzieję, że Wasze Święta były równie udane. ;)
I hope you've got as great time during Christmas as I. ;)

7 komentarzy:

  1. Może i powtórzę już to, co napisałam, ale muszę ;) Będziesz miała prześliczną pamiątkę, bardzo uroczą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to juz wiem do czego można użyć "grudniownik" :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój grudniownik jest doskonały, taki właśnie chciałabym kiedyś mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! I właśnie mi uświadomiłaś że zapomniałam wrzucić swój grudniownik... Cóż, chyba już za późno na takie wpisy xD Cudownie zrobiłaś wnętrze, wszystko pięknie ze sobą gra, no i gratuluję Big Shota! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)