18 stycznia 2016

Zimowy ogród. || Winter garden.

Hej!
Jakiś czas temu znów wróciłam do klimatów dziecięcych, jednak aby kartka, która powędrowała do małej Zosi jakoś się wyróżniała, stworzyłam na niej namiastkę ogrodu zimowego. ;))

Hi!
Some time ago I had a pleasure to make some cards for baptism. But I wanted this one to look a little bit different so I decided to create a kind of winter garden out of my flower composition. ;))









Tekturki z Eko-Deco:

Chipboard from Eko-Deco:

 

Wyzwania:



Uściski! :*

Warm hugs! :*

7 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka, cudownie ją skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, pięknie wyszła Ci ta kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, pięknie, pięknie! Te kolorowe kwiatki oproszone mrozem wyglądają bosko!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spojrzałam na kartkę i w myślach pojawiło mi się: Cudna! Cudna! Cudna! (Musiałam dodać tych kilka słów, żeby nie było, że prawię kopiuję to, co zostało napisane wyżej ;)) Najwyraźniej, nie tylko ja miałam takie odczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna, delikatna praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu I KROPKA :)
    Pozdrawiam, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  6. This is so gorgeous! Thank you for playing along with us at I KROPKA! XXX

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)