15 czerwca 2016

Smile.

Hej!
Muszę Wam powiedzieć, że już jestem znużona sesją i wszystkim co z tym związane. Na rozluźnienie pokażę Wam LO zrobione na najnowszego diabelskie wyzwanie w Młynie, którego sponsorem są scrapki.pl. ;) 

Hi!
I'm totally fed up with the exam session and everything connected with it. So as a part of unwinding I'd like to show you a layout for brand new sponsored challenge at Diabelski Młyn. ;)








Mam nadzieję, że Wy spędzacie swój wolny czas lepiej niż ja. :P
Ściski! :*

Hope you guy spend your time better than me. ;P
Hugs! :*

6 komentarzy:

  1. Ogromnie mi się podoba !! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rooolki! Zazdrość level milion, ja do tej pory nie potrafię sprawnie jeździć :D A scrap przesłodki, od razu przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam!!! Powodzenia na sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie! Tak uroczo i delikatnie :) Muszę w końcu odkurzyć moje wrotki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)