4 lipca 2013

Kopertówka w roli folderu.

Witajcie kochani!

Lato nareszcie do nas zawitało w całej swej okazałości. Swoją srogą ciekawe na jak długo. :)
Pierwszy tydzień wakacji jest dla mnie trochę leniwy - mam pełną głowę pomysłów a zbyt mało chęci na ich zrealizowanie. Co jest? Marzyłam o tym żeby móc wreszcie na spokojnie sobie usiąść i podłubać. Może potrzebuję odpoczynku po całym roku pracy umysłowej? ;>
W każdym bądź razie na razie głównie gotuję. Ot tak żeby nie popaść za bardzo w lenistwo. :D

W tym tygodniu miałam też drugie spotkanie z papierową wikliną, które niestety jak za pierwszym razem również zakończyło się zjawiskowym fiaskiem. Wymarzyłam sobie małe koszyczki z materiałowymi wkładami. Za pierwszym razem kompletnie nie wychodziło mi wyplatanie dna więc postanowiłam, że pomogę sobie i rurki przykleję do tekturki. I niby byłoby wszystko ok, gdyby nie fakt, że papierowe rurki zaczęły się rozłazić przy wyplataniu. Albo były zbyt słabo zwinięte, albo ja nie umiem tego robić. Naprawdę nie wiem co było z tym nie tak bo starałam się ściskać je przy zwijaniu jak najbardziej się tylko dało. ;/
Macie może jakieś przydatne rady dla początkujących jeżeli chodzi o papierową wiklinę? A może jakiś dobry tutorial?

Anyway, ostatnio (albo i nie tak znowu ostatnio bo przeleżała cały miesiąc zanim doczekała się dekoracji) stworzyłam takie małe coś:




Z pozoru zwykła kopertówka ale...





... w środku kryje całkiem inną zawartość niż każda inna przeciętna kopertówka. :)
I dla tego też kolory nie są przypadkowe - pięciolatki uwielbiają róż. 
Kwiatki zostały wykonane ze zwykłego papieru ksero i przybrudzone czerwonym tuszem - a żeby nie było zbyt monochromatycznie. :D





No i listki i coś w rodzaju gałązek - także wycięte ręcznie. 


Kartkę zgłaszam na wyzwania:
1. Scrapowy Pas Startowy - "Kopertówka" gdyż zdjęcie było swoistego rodzaju karnetem z życzeniami ;))
2. Projekt Wagi Ciężkiej - "Kopertówka nie jedno ma imię" 

 

Muszę zrobić ślubnego exploding boxa. Jakie polecacie kolory, papiery, dodatki? A może macie jakiś ulubiony sklep internetowy z dobrym asortymentem pasującym do tego typu prac?
Z góry dziękuję za wszystkie porady.
Całuję. :)

23 komentarze:

  1. Śliczna, różyczki są boskie! Co do pudełka to bazę z beermaty kupuję w Scrapiniec - jest świetna,polecam, a pozostałe dodatki wykonuję sama. Co do kolorystyki to ostatnio dominuje u mnie pastelowy róż połączony z bielą i szarościami.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Też myślałam o pastelowych kolorach. Bardzo podoba mi się kolekcja UHK Gallery "Tropical Fruits" tylko nie wiem, czy sobrze pasują na taką okazję. A bazę zazwyczaj wycinam sama z papieru wizytówkowego o dużej gramaturze. :))

      Usuń
    2. papier wizytówkowy też się spisuje ale robię nieco większe pudełka więc robię ostatnio z brystolu bazę ...P

      Usuń
  2. Piękna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. róże bardzo pięknie Ci wyszły , podziwiam je właśnie , wyglądają na dużo grubsze niż zwykły papier ksero . Box na ślub u mnie już bywało różnie ale generalnie waniliowy czy ecru jest na topie , zawsze pasuje. Co do wikliny to nie pomogę , bo nie miałam z nią do czynienia ale Ty działaj i się nie poddawaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw robiłam je z bloku technicznego ale papier był zbyt gruby i nie wyglądał ani nie układał się tak ładnie. ;))) Oby kiedyś mi wreszcie się udało bo można przy tym stracić nerwy. :P

      Usuń
  4. Ciekawa kopertówka;) I eskstra dodatek w środku;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy tworzysz. Dziękuję za miłe słowa na początek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna:) A te różyczki idealne, próbowałam je kiedyś zrobić, ale to już nie to samo. A jeśli chodzi o papierową wiklinę to... hmmmm dawno to było i tylko pamiętam nerwy i to że wszystko się rozlatywało, ale jak odwiedzam niektóre blogi i widzę te piękne koszyczki to mam wielką ochotę spróbować jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Mam tak samo. Normalnie trafia mnie coś bo niby robię wszystko tak samo jak w tutorialu a i tak nie wychodzi. ;/

      Usuń
  7. Ja zakochałam się w kolekcji Galerii Papieru "Biała Róża" - do ślubnych boxów jest świetna więc polecam :)
    P/S. Naprawdę pięknie wyszła Ci ta kopertówka! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie "Biała róża" wydała mi się zbyt mdła - nie wiem jak inaczej to określić. :D I jakoś wzorki mi nie pasowały, chociaż miałam chwilę, że poważnie się zastanawiałam nad tymi papierkami. Ostatecznie wybrałam jednak "Tropical Fruits" od UHK Gallery i parę pojedynczych arkuszy w różnych kolorach więc będzie z czego wybierać. ^^

      Usuń
  8. kwiatki są cudne! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Róże 100 razy ładniejsze od "sklepowych" :D Podziwiam za precyzję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dzięki. :) Co się ukombinowałam, żeby wyszły takie jak widać na zdjęciu. ^^

      Usuń
  10. fajnie jest wracać, jeśli ma się dla kogo pisać <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kopertówka! Bardzo podobają mi się kwiaty, są cudne... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancka kartka!
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)