19 października 2013

Delikatnie. - Scrappin' Fantasies Challenge #2.

Witajcie!
To już kolejny dzień października a ja ciągle nie mogę się przyzwyczaić do tego, że na zewnątrz robi się coraz zimniej i zimniej. Powiem szczerze, że niezbyt dobrze wpływa to na mój nastrój i samopoczucie no ale nic niestety nie mogę na to poradzić. Pozostaje tylko zaparzyć herbatę/kawę/gorącą czekoladę albo zrobić kakao, owinąć się w koc i czekać do wiosny.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę zrobioną w ramach DT Scrappin' Fantasies na moje, delikatne wyzwanie, na które oczywiście serdecznie Was zapraszam. ;)



Z kwiatami postanowiłam poszaleć i dwie duże róże wykonałam dzięki rewelacyjnemu kursowi Szydełkiem w oko. ;)



Krzyż własnoręcznie wycinałam z beermaty oraz cieniowałam pastelami. :)



Biegnijcie prędko na blogi pozostałych dziewczyn z DT, by zobaczyć jakie cuda poczyniły! :)
Cieplutkiego weekendu Wam życzę! <3

11 komentarzy:

  1. Cóż... lubię jesień, ale rzeczywiście mój nastrój i samopoczucie również legnie w gruzach przy zimnej pogodzie ;/
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna kartka z jak zwykle cudnymi różyczkami :) te pomarańczowe pasują idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Lubię takie delikatne, a i róże cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomarańczowe rzeczywiście przykuwają wzrok na tle delikatności niebieskich. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest śliczna, naprawdę delikatna i elegancka! no i te kwiatki! me gusta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kartka, bardzo delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczności! piękne kolory i super interpretacja cytatu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny cytat Twojego wyzwania

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna jest, pięknie ukwiecona:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)