6 października 2013

Lights on! - Wyzwanie #1 w Scrappin' Fantasies

Hej!
I znów zimno. A po wczorajszym dniu już miałam nadzieję, że pogoda się nad nami zlitowała.
No cóż, dzisiejsze popołudnie i tak spędzę czytając ballady na literaturę anglojęzyczną. Można więc powiedzieć, że zajęcia na uczelni zaczęły się z wielkim hukiem. :D
W nadmiarze obowiązków zdołałam jedak poczynić LO jako inspirację do wyzwania Scrappin' Fantasies, do którego moodboarda oraz cytat wybrała Mru:


Tło uzyskałam przy pomocy ręcznie robionej maski oraz mgiełki. 


Trochę detali:










Ciepłego i udanego tygodnia Wam życzę! :)

12 komentarzy:

  1. genialnie Ci wyszło to zygzakowate tło :D super lO :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne LO:) super fota i tło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maska super! Jestem ciekawa z czego jest skoro piszesz, że ręcznie robiona. Ogólnie super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze 2 dni do końca mojego konkursu, zapraszam do brania udziału w nim;D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny, dynamiczny layout
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)